IAR Systems Group AB Årsredovisning 2017

IAR Systems Group AB (publ) publicerar idag årsredovisning för 2017 på bolagets webbplats www.iar.com/investerare.  Årsstämma i IAR Systems Group AB (publ), org.nr 556400-7200, hålls onsdagen 25 april 2018 klockan 18.00 på Spårvagnshallarna, Birger Jarlsgatan 57 A, Stockholm. Vill du beställa tryckt årsredovisning, maila Josefin Skarin på josefin.skarin@iar.com eller ring på 0709 100 734.

IAR Systems erbjuder programvara för programmering av processorer i inbyggda system. Programvaran gör det möjligt för företag världen över att skapa nutidens produkter och framtidens innovationer. Sedan 1983 har IAR Systems lösningar säkerställt kvalitet, tillförlitlighet och effektivitet i utveckling av över en miljon produkter, bland annat inom fordonsindustri, industriautomation, medicinteknik, konsumentelektronik och Internet of Things. Företaget har huvudkontor i Uppsala och sälj- och supportkontor över hela världen. IAR Systems Group AB är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Mid Cap. Mer information finns på www.iar.com.

För ytterligare information kontakta: Stefan Skarin vd och koncernchef IAR Systems Group AB:

e-post: stefan.skarin@iar.com

© IAR Systems 1995-2018 - All rights reserved.