IAR Systems Group AB Årsredovisning 2018

IAR Systems Group AB (publ) publicerar idag årsredovisning för 2018 på bolagets webbplats www.iar.com/investerare.  Årsstämma i IAR Systems Group AB (publ), org.nr 556400-7200, hålls onsdagen 24 april 2019 klockan 18.00 på Spårvagnshallarna, Birger Jarlsgatan 57 A, Stockholm. Vill du beställa tryckt årsredovisning, maila Josefin Skarin på josefin.skarin@iar.com eller ring på 0709 100 734.

IAR Systems erbjuder programvara för programmering av processorer i inbyggda system. Programvaran gör det möjligt för företag världen över att skapa nutidens produkter och framtidens innovationer. Sedan 1983 har IAR Systems lösningar säkerställt kvalitet, tillförlitlighet och effektivitet i utveckling av över en miljon produkter, bland annat inom fordonsindustri, industriautomation, medicinteknik, konsumentelektronik och Internet of Things. Företaget har huvudkontor i Uppsala och sälj- och supportkontor över hela världen. IAR Systems Group AB är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Mid Cap. Mer information finns på www.iar.com.

Ladda ner

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.