Analysverktyget C-RUN nu tillgängligt för ARM

Uppsala, Sverige – 19 maj 2014 – IAR Systems kan idag meddela att företagets analysverktyg C-RUN nu finns tillgängligt som tilläggsprodukt för IAR Embedded Workbench för ARM.

Som branschens första bolag lanserade IAR Systems i februari det integrerade analysverktyget C-RUN. Produkten har fått ett bra mottagande och IAR Systems mål är att C-RUN ska bidra till koncernens framtida tillväxt.

”Vi är kända för att tillhandahålla användarvänliga utvecklingsverktyg med hög prestanda. Med C-RUN tar vi våra världsledande ARM-verktyg till en ny nivå,” säger Stefan Skarin, VD på IAR Systems. ”Utvecklingsverktyg med analysfunktionalitet som är både kraftfull och användarvänlig är någonting helt nytt för utvecklare av inbyggda system. Våra kunder har inspirerat oss att göra denna analysfunktionalitet mer tillgänglig och jag är därför väldigt stolt att nu kunna presentera C-RUN för ARM.”

C-RUN är en helt ny produkt som analyserar kod när den körs i utvecklarens applikation. Med C-RUN kan utvecklare analysera sin applikation i varje steg i utvecklingsprocessen. Den täta integrationen mellan C-RUN och IAR Embedded Workbench stödjer hela flödet, från implementering till testning och felsökning.

”C-RUN är utvecklat av IAR Systems egna experter på utvecklingsverktyg, och gör kodanalys till en tidig och naturlig del av utvecklingsprocessen,” säger Anders Holmberg, produktansvarig för C-RUN på IAR Systems. ”Tack vare att C-RUN är helt integrerat med IAR Embedded Workbench för ARM påverkas inte utvecklingsflödet och utvecklaren kommer att känna igen sig i utvecklingsmiljön.”

Läs mer om C-RUN för ARM på www.iar.com/crun_arm.

Ladda ner (PDF)
Ladda ner (PNG)

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.