IAR Systems lanserar C-RUN

C-RUN är den första tilläggsprodukten till IAR Embedded Workbench och förväntas bidra till koncernens framtida tillväxt

Embedded World, Nürnberg, Tyskland - 25 februari 2014 – IAR Systems lanserar idag C-RUN och är därmed den första leverantören av utvecklingsverktyg för inbyggda system som introducerar fullständigt integrerade verktyg för att analysera en applikation under körning.

"C-RUN är antagligen vår viktigaste produktlansering på 25 år. Det är vår första tilläggsprodukt och vi räknar med att en stor del av vår nyförsäljning kommer att inkludera C-RUN. Vårt mål är att C-RUN ska bidra till vår framtida tillväxt", säger Stefan Skarin, VD på IAR Systems.

Genom att lägga till denna analysfunktionalitet i utvecklingsverktyget IAR Embedded Workbench, kan utvecklare analysera sin applikation i varje steg i utvecklingsprocessen. Den täta integrationen stödjer hela utvecklingsprocessen, från implementering till testning och felsökning. Detta gör att utvecklaren tidigt kan kontrollera kodens kvalitet och därigenom säkerställa dess förlitlighet, samt även förbättra koden enligt gällande krav och standarder.

"IAR Embedded Workbench för ARM är den första planerade produkten med C-RUN integrerat. Övriga produkter kommer att prioriteras i takt med kundintresse" säger Anders Holmberg, produktansvarig för C-RUN på IAR Systems.

"IAR Systems är världsledande när det kommer till att leverera högkvalitativa utvecklingsverktyg. Under de senaste åren har vi haft en intensiv kunddialog som resulterat i att vi har höjt våra ambitioner och levererar nu produkter med ännu mer funktionalitet", säger Stefan Skarin. "Som experter på utvecklingsverktyg kan vi maximera prestanda och funktionalitet i våra verktyg. Genom att lägga till denna analysfunktionalitet är jag övertygad om att vi kommer att hjälpa våra kunder att utveckla ännu mer konkurrenskraftiga produkter."

Läs mer om C-RUN på www.iar.com/crun.

### Ends

Editor's Note: IAR Systems, IAR Embedded Workbench, C-SPY, C-RUN, visualSTATE, Focus on Your Code, IAR KickStart Kit, IAR Experiment!, I-jet, I-scope, IAR Academy, IAR, and the logotype of IAR Systems are trademarks or registered trademarks owned by IAR Systems AB. All other products names are trademarks of their respective owners.

Ladda ner (PDF)

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.