IAR Systems tjuvstartar Embedded Conference Scandinavia med seminarium

Uppsala, Sverige – 23 oktober 2014 – IAR Systems meddelar att företaget kommer att hålla ett tekniskt seminarium i Kista den 3 november, dagen innan Embedded Conference Scandinavia på Kistamässan öppnar. Seminariet är uppdelat i flera sessioner och kommer att handla om programmering av inbyggda system. Efter seminariets slut är deltagarna välkomna till ett mingel med IAR Systems representanter på plats.

”IAR Systems har en tradition av att erbjuda seminarier i anslutning till mässor och inför årets Embedded Conference Scandinavia erbjuder vi en seminariedag för att visa extra intresse för vår svenska hemmamarknad,” säger Matilda Skarin, säljchef Norden, IAR Systems. ”Vi har nära relationer med många stora företag runt om i Norden och vi vill ge dem och andra en möjlighet att utveckla sina kunskaper inom programmering av inbyggda system och samtidigt lära sig mer om hur våra verktyg kan hjälpa dem i deras dagliga arbete.”

Årets Embedded Conference Scandinavia äger rum på Kistamässan den 4-5 november och är den nionde i ordningen. Med sitt tydliga fokus på embeddedteknologi har den blivit Nordeuropas största mässa för den internationella elektronikbranchen. IAR Systems är silversponsorer för mässan i år och kommer att visa sina senaste produktnyheter i monter 71-72.

Detaljer om seminariet och IAR Systems deltagande på Embedded Conference Scandinavia finns på www.iar.com/ecskista.

Ladda ner (PDF)

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.