Stort intresse för IAR Systems tilläggsprodukt C-RUN

Uppsala, 17 december 2014

Nedladdningar av IAR Embedded Workbench för ARM med tilläggsprodukten C-RUN överstiger 30 000 i antal
Uppsala, Sverige – 17 december 2014 – IAR Systems kunder har visat stort intresse för den nya tilläggsprodukten för analys, C-RUN. Antalet kunder som har laddat ned testversioner av IAR Embedded Workbench för ARM med C-RUN överstiger nu 30 000.

”C-RUN är IAR Systems första tilläggsprodukt och därmed en av de strategiskt viktigaste lanseringarna på 25 år. Därför är vi mycket glada över att kunna konstatera att den har rönt stora framgångar så pass snabbt. Vi är också stolta över att kunderna uttrycker sin uppskattning för produkten, framförallt gällande dess användarvänlighet. Med C-RUN stärks vårt erbjudande vilket även bekräftar IAR Systems strategiska position som marknadsledare”, säger Stefan Skarin, VD, IAR Systems.

C-RUN lanserades i maj 2014 och säljs som en tilläggsprodukt till IAR Embedded Workbench. C-RUN möjliggör att utvecklaren kan analysera sin applikation direkt i IAR Embedded Workbench. Det innebär också att varken extraprogram eller integrationer behövs. Tack vare den täta integrationen kan utvecklare göra analys till en naturlig del av det dagliga arbetet och tidigt i utvecklingsprocessen hitta fel, i motsats till att hitta felen i ett senare skede och då riskera högre produktionskostnader och time to market.

"C-RUN har ett brett utbud av funktioner baserat på våra kunders önskemål och behov. Den täta integrationen med IAR Embedded Workbench förbättrar utvecklarnas arbetsflöde och medför att analys blir en del av deras ordinarie felsökningsrutin", säger Anders Holmberg, produktchef för C-RUN, IAR Systems. "C-RUN levereras med flexibla inställningar för att möjliggöra en eller flera kontroller i varje testkörning och utvecklaren får direkt feedback på vad som har gått fel och var."

C-RUN finns som tilläggsprodukt till version 7.20 eller senare av IAR Embedded Workbench för ARM. Läs mer på www.iar.com/crun.

Ladda ner (PDF)

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.