Inbjudan till I.A.R. Systems Group Investor Group Update med Haydn Povey, grundare av Secure Thingz

Del två av den digitala presentationsserien I.A.R. Systems Group Investor Update fokuserar på säkerhet

Stockholm, Sverige – 15 mars 2021 – I.A.R. Systems Group AB (publ) (”IAR Systems”) bjuder in aktieägare till en digital presentation den 18 mars klockan 16.00. Presentation hålls av Haydn Povey som är VD och grundare av Secure Thingz samt General Manager Embedded Security Solutions på IAR Systems. Haydn kommer att dela med sig av sin syn på trender inom IoT-säkerhet under 2021 samt ge en uppdatering om det senaste inom säkerhetslagstiftning och vad dessa trender och marknadsrörelser ger för effekt på företagets marknadspositionering. Presentationen hålls på engelska.

Anmälan till presentationen sker på följande länk:

Vid frågor, kontakta IR-kontakt Josefin Skarin på josefin.skarin@iar.com.

IAR Systems erbjuder programvara för programmering av processorer i inbyggda system. Programvaran gör det möjligt för företag världen över att skapa nutidens produkter och framtidens innovationer. Sedan 1983 har IAR Systems lösningar säkerställt kvalitet, tillförlitlighet och effektivitet i utveckling av över en miljon produkter, bland annat inom fordonsindustri, industriautomation, medicinteknik, konsumentelektronik och Internet of Things. Företaget har huvudkontor i Uppsala och sälj- och supportkontor över hela världen. IAR Systems Group AB är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Mid Cap. Mer information finns på www.iar.com.

Kontaktpersoner på IAR Systems Group AB

Josefin Skarin, IR-kontakt, IAR Systems Group AB
Email: josefin.skarin@iar.com

Stefan Skarin, VD och koncernchef, IAR Systems Group AB
Email: stefan.skarin@iar.com

Ladda ner

Vi stöder inte längre Internet Explorer. För att få bästa möjliga upplevelse av iar.com rekommenderar vi att du uppgraderar till en modern webbläsare som Chrome eller Edge.