Nocom bjuder in till analytiker- och pressträff

Nocom bjuder in till analytiker- och pressträff Med anledning av publiceringen av Nocoms delårsrapport för januari-juni 2003 bjuder vi in till analytiker- och pressträff torsdagen den 21 augusti kl 10.00 Plats: Salén Konferens & Matsalar, Norrlandsgatan 15, Stockholm Nocom bjuder på smörgås och dryck. Det senaste två åren har vi inriktat oss på lönsamhet och finansiell stabilitet. Första kvartalet 2003 innebar ett trendbrott i Nocoms resultat och vi infriade löftet om fortsatt resultatförbättring - med ett positivt resultat efter finansnetto på 2,1 MSEK. Vi har idag ett erbjudande som är väl anpassat till marknaden och våra kunders behov. Vi står på en stabil grund med ett starkt produkterbjudande och ledande kompetens inom utvalda områden samt långsiktiga och stabila relationer med såväl kunder som med partners. Nocoms vd Stefan Skarin och finansdirektör Stefan Ström presenterar företaget och kommenterar delårsrapporten. Delårsrapporten publiceras den 21 augusti kl 9.00 Anmäl dig på www.nocom.se eller till Agneta Forssén mailto:agneta@nocom.se . Varmt välkommen ! Nocom AB (publ) är ett IT-företag som säljer programvaror och drift med kvalificerad support och utbildning, för att underlätta och effektivisera verksamheten för företag i Norden. Erbjudandet omfattar fem affärsområden - integration, säkerhet, analys, utvecklingsverktyg och infrastruktur. Nocom har 80 anställda och finns representerat i Sverige, Norge och Finland. Företaget grundades 1985 och är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (NOCM B) sedan 1999. Läs mer på www.nocom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/12/20030812BIT00690/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/12/20030812BIT00690/wkr0002.pdf