Nocom får storordre når Gjensidige velger integrasjonslosning for forretningskritiske system

Uppsala tisdag 20 juli 1999 Nocom får storordre når Gjensidige velger integrasjonsløsning for forretningskritiske system Nocom har tegnet avtale med Gjensidige-gruppen på kjøp av løsning for integrasjon av forretningskritiske stormaskinsystem og PC'er. Avtalen er den hittil største for Nocom AS. - Som en av Nordens ledende aktører på markedet for integrasjon av PC'er og forretningskritiske system ser vi denne avtalen som enda et tegn på at vår strategi er riktig. Etter omorganiseringen som ble gjort ved det vårt norske kontor ved årsskiftet, har utviklingen vært svært positiv. Denne avtalen er ytterligere et gjennombrudd for Nocom på det norske markedet, sier Anders Jonson, VD i Nocom AB. Gjensidige avtalen innebærer at samtlige ansatte får tilgang til forretningskritiske system. Ordren omfatter leveranse av 4000 lisenser til Gjensidige. For ytterligere informasjon kontakt : Anders Jonson, VD Nocom AB, +46 708-655301 Per Øivind Gustavsen, Daglig leder Nocom AS, 67 101804 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/07/20/19990720BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/07/20/19990720BIT00070/bit0002.pdf