Nocomilla suomessa merkittäviä kauppoja tietoturvan ja analyysin saralla

Upsalassa, maanantai 11. lokakuuta, 2004 Nocomilla suomessa merkittäviä kauppoja tietoturvan ja analyysin saralla Nocomin suomen tytäryritys päättää kolmannen vuosineljänneksen kahdella suurella kaupalla tietoturvassa sekä www-analyysissa. Kauppojen yhteenlaskettu arvo on 1,3 miljoona SEK ja sisältävät niin ohjelmistotuotteita kuin myös ylläpito- sekä asennuspalveluita. - Nähtävissa on merkittävää kasvua suomalaisilla markkinoilla, koskien niin yleistä kysyntää kuin tilausten suuruutta, sanoo Peter Lämber, joka vastaa Nocomin toiminnoista norjassa, suomessa ja balttiassa. - Erityisen ilahduttavaa on että näemme selkeästi kasvua tietoturvan alueella. Menneen vuoden aikana olemme tehneet joukon erittäin tärkeitä lisäyksiä tarjontaamme tällä alueella. Lisätietoja voi antaa : Peter Lämber Joka Nocomin toiminnoista norjassa, suomessa ja balttiassa GSM: +44 (0)708 - 65 53 10 sähköposti: peter.lamber@nocom.se Robert Wikström Sales Manager, Finland. GSM : +358 400 246 384 sähköposti : robert.wikstrom@nocom.fi Nocom OY, Nocom AB (publ)tytäryhtiö on IT - yritys joka tarjoaa ohjelmistotuotteita korkealaatuisella tuella sekä koulutuksella, helpottamaan ja tehostamaan pohjoismaisten yritysten toimintaa . Tarjonta kattaa 5 liiketoiminta-aluetta - integraatio, tietoturva, analyysi, kehitystyökalut ja infrastruktuuri. Nocomin palveluksessa on noin 100 henkeä ja on edustettuna Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Yritys on perustettu 1985 ja on listattuna Stockholmsbörsens O-listalla (NOCM B) 1999 lähtien. Lisätietoja on saatavilla www.nocom.fi ja www.nocom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/11/20041011BIT00220/wkr0001.pdf